5 лютого 2019 року на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» було проведено друге заняття постійно діючого семінару-практикуму «Організація і зміст діяльності працівників психологічної служби» на тему «Технологія організації та проведення консультативної бесіди. Етичні аспекти консультативної діяльності» для молодих спеціалістів та новопризначених методистів районів, міст, ОТГ Київської області.
У роботі семінару-практикуму взяли участь:
Наталія Маковкіна, завідувач відділу практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Людмила Багдасарова , Леся Шелест, методисти відділу практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Олена Лисенко, методист з психологічної служби Комунального закладу «Центр інноваційних освітніх технологій» Фастівської міської ради Київської області;
Методисти з психологічної служби, практичні психологи, соціальні педагоги Київської області в кількості 36 осіб.
Під час семінару було розглянуто питання:
- психологічна консультація як один із напрямів діяльності працівників психологічної служби, технології організації, проведення консультативної бесіди, етичні аспекти консультативної діяльності;
- реалізація підходів ОДГ/ОПЛ в закладах освіти області;
- формування демократичних цінностей під час підготовки молодих спеціалістів та новопризначених методистів з психологічної служби районів, міст, ОТГ Київської області.
На завершальному етапі семінару відбулася конструктивна дискусія з проблемних питань консультативної діяльності психологічної служби системи освіти регіону.
В практичній частині учасники об’єдналися в інтерактивні групи, для розгляду педагогічних ситуацій (застосовування доцільних психологічних методик для виведення траєкторії ефективного психологічного консультування) та обговорили реалізацію підходів ОДГ/ОПЛ. Також, ділилися досвідом та створювали алгоритми дій працівників психологічної служби під час проведення консультацій із здобувачами освіти, їхніми батьками та педагогічними працівниками в розв’язанні конфліктних ситуацій.