1 листопада 2018 року на базі Богуславського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія» відбулося перше засідання обласної педагогічної студії з теми «Формування економічної культури та фінансової грамотності учнів в рамках реалізації проекту «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес» для вчителів географії, економіки, вчителів-предметників під керуванням Притули Ірини Володимирівни, учителя географії, економіки та курсу «Фінансова грамотність», учителя-методиста.
Директор Богуславского НВК Людмила Федорівна Байбуз презентувала гостям навчальний заклад, розповіла про творчі здобутки педагогів та досягнення учнів закладу. Зі вступним словом до учасників засідання звернувся координатор, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та технологій КНЗ КОР «КОІПОПК» Андрій Іванович Довгань. Він наголосив на актуальності таких форм роботи, як обласні майстер-класи і педстудії, для навчання педагогів у міжатестаційний період та важливості реалізації проекту «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес».
Притула І.В. ознайомила слухачів з нормативною базою для роботи педагогічної студії, планом роботи на 2018-2019 н.р., провела асоціативну вправу «Знайомство» та вхідне анкетування.
У теоретичній частині засідання учасники розглянули наступні питання:
- економічна культура та фінансова грамотність як складові загальнолюдської культури;
- теоретичні аспекти впровадження курсів з фінансової грамотності у освітній процес;
- вивчення стану фінансової обізнаності населення та шляхів її підвищення.
Члени педагогічної студії взяли участь у анкетуванні з метою визначення свого рівня обізнаності з фінансових питань.
Під час практичної частини заняття було проведене тестування слухачів з основ фінансової грамотності. Педагоги оцінили свій рівень як споживачів фінансових послуг, вдосконалили навички співпраці у малих групах.
Цікавим було інтерактивне заняття з використанням ЕНМК «Фінансова грамотність» для 10 класу. В процесі роботи учасники працювали з цим комплексом, обрали для себе тему уроку, ознайомились з теоретичним матеріалом, виконали тести та інтерактивні вправи до даної теми (кросворди, ребуси тощо), а також попрацювали з робочим зошитом для учнів.
Учасники заняття отримали домашнє завдання: підготувати вправи, спрямовані на формування ключової компетентності «Ініціативність і підприємливість» та на реалізацію наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на заняттях з географії у 8 – 10 класах, з економіки та інших предметів (згідно фаху слухачів педагогічної студії).