15 листопада 2017 року відбулося перше заняття майстер-класу Шарапи Лариси Іванівни, учителя української мови і літератури Бородянської спеціалізованої школи – загальноосвітнього закладу І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням окремих предметів, учителя-методиста, заслуженого вчителя України, із теми “Система роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови “.
Із початком роботи майстер-класу учасників привітала Кукілевська В.М., завідувач методичного кабінету відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації.
Під час заняття були розглянуті такі питання:
– Організація та зміст діяльності майстер-класу.
– Система роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови.
– Обговорення концепції створення педагогічних продуктів із реалізації тематики, функціонування майстер-класу. Методичні рекомендації щодо підготовки навчально-методичного посібника “Ми працю любимо, що в творчість перейшла…”.
На високому професійному рівні був проведений урок української мови “Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи” у 9 класі.
Був проведений психолого-педагогічний тренінг “Будьмо знайомі”.
Із метою вивчення потреб, запитів та побажань учасників майстер-класу було проведено вхідне анкетування.
Учасникам майстер-класу було запропоновано практичне завдання: Підготувати творчий проект із теми “Родзинки педпошуку в роботі з обдарованими дітьми з української мови”.
Наступне заняття відбудеться 15 лютого 2018 року.
Учасники залишили відгуки про майстер-клас:
Дякуємо Людмилі Іванівні Шарапі за прекрасний урок, який вона провела. Дев’ятикласники активно працювали в групах, виконуючи різні творчі завдання. Такий вид роботи допоміг учителю залучити більше учасників, а учням – відчути можливість бути корисним одне одному, дізнатися про особисті можливості та зміцнити їх. Дякуємо Вам!
Учителі Макарівського району
Ми в захопленні від обласного майстер–класу. Працювала справжня команда однодумців Бородянської СЗОШ /-/// ступенів № 2. Побачили творчу роботу вчителя нової української школи – Шарапи Лариси Іванівни. Для себе почерпнули, як практично на уроці української мови застосовувати бліц-опитування, роботу в групах, у парах, мовне спостереження, орфоепічний практикум, психологічний тренінг, лінгвістичне дослідження, творчі студії, сенкан.
Щиро дякуємо!
Із повагою учасники майстер–класу з Макарівського району