КОІПОПК


Вер 05 2025

Print this Запис

Методичний навігатор «Освітні пріоритети вивчення навчальних предметів / інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в основній і старшій школі у 2025/2026 навчальному році»

Інвестування в знання завжди приносить найбільші дивіденти.

Бенджамін Франклін

Як організувати упевнений і продуктивний старт нового навчального року? Які інструменти допоможуть зробити освітній процес сучасним, ефективним і водночас людяним? Як інвестиції у професійний розвиток стають ключем до задоволення від роботи з учнівством у закладі освіти?

Над пошуком відповідей на ці та інші запитання працювали учасники методичного навігатора «Освітні пріоритети вивчення навчальних предметів / інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в основній і старшій школі у 2025/2026 навчальному році» для працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівників органів управління освітою ТГ, котрі координують роботу вчителів мовно-літературної освітньої галузі, керівників регіональних методичних об’єднань учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури.

Захід проведено 05 вересня 2025 року у форматі онлайн на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Наталія Химера, методист відділу загальної середньої освіти, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК», привітала учасників заходу та ознайомила з освітніми пріоритетами вивчення навчальних предметів / інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в основній і старшій школі у 2025/2026 навчальному році.

Тамара Черненко, учитель української мови і літератури Комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» імені Василя Григоровича Мамія, керівник обласної освітньої майстерні «Розроблення навчально-методичного забезпечення для учителів-філологів в умовах реалізації концепції НУШ в основній школі», презентувала інноваційне навчальне видання, підготовлене освітянами Київщини: практикум «Інтерактивні аркуші для 8 класу за групами результатів навчання (мовно-літературна освітня галузь) за модельною навчальною програмою «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної).

7-9 класи» (керівник авторського колективу О. М. Ніколенко).

Яна Ковальчук, учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури Дружнянської гімназії Бородянської селищної ради Київської області, модератор Profi-guide української мови і літератури, зарубіжної літератури, проінформувала учасників про інноваційні технології формування медіаграмотності учнівства в освітньому просторі.

Лариса Тищик, учитель зарубіжної літератури Бузівського академічного ліцею Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області, координатор Profi-guide української мови і літератури, зарубіжної літератури, актуалізувала умови взаємодії педагогів-філологів з радою Profi-guide у 2025/2026 навчальному році.

Організатори заходу підготували методичні рекомендації щодо освітніх трендів та пріоритетів вивчення навчальних предметів / інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в основній і старшій школі у 2025/2026 навчальному році, де надали відповіді на актуальні питання, сформовані учасниками заходу у реєстраційній формі.

Запросили працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівників органів управління освітою ТГ, які координують роботу вчителів мовно-літературної освітньої галузі, керівників регіональних методичних об’єднань учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури до подальшої командної взаємодії, вивчення та популяризації інноваційних практик учителів-словесників, котрі успішно упроваджують Державний стандарт базової середньої освіти у 5-8 (9 пілотних) класах, презентації інноваційних розробок у конкурсах з тематичних номінацій обласної та міжнародних освітніх виставок.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

План