КОІПОПК


Січ 20 2025

Print this Запис

Проведено фінальний етап всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2025” у номінації “Хімія”

Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, 

пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. 

А. Дістєрвег

Складна, але дуже цікава професія – учитель, одна з найдавніших у світі. Учитель покликаний творити, видумувати, експериментувати, а ефективність його праці залежить від характеру, душевної щедрості, рівня педагогічної майстерності, уміння творчо використовувати найкращі досягнення сучасної педагогічної науки.

Саме такі якості продемонстрували учасники конкурсу “Учитель року – 2025” у номінації “Хімія” на фінальному етапі, який проходив 16 січня 2025 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Шкільний курс хімії – це той курс, у якому є реальні можливості залучити учнів до дослідницько-пошукової діяльності, формуючи у них логічне та критичне мислення, розвиваючи творчі здібності. Тому першим конкурсним випробуванням було ‘Дослідження’, мета якого виявити вміння організовувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Оцінювалися:

  • володіння методикою організації дослідницько-пошукової діяльності учнів;
  • доцільність вибору методів, прийомів і форм роботи;
  • спрямованість на формування ціннісних орієнтирів, ключових і предметних компетентностей, цілісності знань;
  • практична значущість для учнів очікуваних результатів дослідження;
  • взаємодія учасників освітнього процесу.

Під час проведення другого конкурсного випробування ‘Хімічний експеримент’ фіналісти мали розвіяти міф про неможливість експериментувати, маючи мінімум обладнання і реагентів. Експеримент на тему ‘Хімія молока’ був цікавим, науковим і пізнавальним.

Оцінювалися:

  • креативність, оригінальність;
  • володіння технікою експериментування, уміння користуватися обладнанням, приладами, інструментами;
  • правильність виконання завдань і побудови висновків;
  • дотримання правил безпеки.

За результатами трьох випробувань лауреатами конкурсу стали:

Кадубінський Микола Миколайович, учитель хімії Яготинського ліцею № 2 Яготинської міської ради;

Питель Яна Миколаївна, учитель хімії Комунального закладу Кагарлицької міської ради “Кагарлицький ліцей № 3”;

Пінєвич Олександр Анатолійович, учитель хімії Шпитьківського академічного ліцею “Скіф” Дмитрівської сільської ради Бучанського району.

Переможцем визначено БУРЛАЧУК ЮЛІЮ СЕРГІЇВНУ, учителя хімії Білоцерківської гімназії-початкової школи № 5 Білоцерківської міської ради.

Свято майстрів педагогічної справи завершилося вітаннями лауреатів і переможця.

Дякуємо членам журі за роботу, а колегам та родичам кожного фіналіста – за підтримку і віру у своїх учасників. 

Віримо, що найкращі та небайдужі вчителі Київщини стануть активними учасниками розбудови сучасної освіти в області, агентами змін.