На сучасному етапі розвитку освіти педагоги особливої уваги надають тим інноваційним технологіям, які б сприяли всебічному гармонійному розвитку особистості учня, робили б процес навчання цікавим і ефективним. Ейдетизм – феноменологічна форма пам’яті, яка дозволяє людині легко запам’ятовувати тексти, дати, формули, терміни, утримати, зберегти й відтворити яскравий наочний образ через деякий час. Методи ейдетики відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їх перевага полягає в тому, що учні займають активну позицію в отриманні знань, вони добре вмотивовані й налаштовані на успіх. Проведення уроків з використанням методів ейдетики потребують перш за все компетентності вчителя в цьому питанні, його вміння перебудовувати свою роботу з учнями.
Про це йшла мова 26 січня на другому занятті обласного майстер-класу Марії Даниленко, учителя української мови і літератури Фастівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 – центр військово-патріотичного виховання «Гарт».
Під час заходу учителька презентувала досвід роботи з теми «Ейдетика як ефективний метод розвитку пам’яті учнів», детально зупинилася на розкритті прийомів ейдетики в роботі вчителя-словесника: акровербальні методики, «Хмарка слів», асоціативні методики (Друдли, піктограми).
Учасники майстер-класу створювали хмару слів у програмі Wordart, опановували методики візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови і літератури, обговорювали стратегії впровадження їх у власній педагогічній діяльності.
Домашнє завдання стало органічним продовженням розпочатої роботи: розробити фрагмент уроку з використанням методів ейдетики.