25 січня 2019 року відбулася «Всеукраїнська Рада з інклюзивної освіти».
В засіданні Ради були розглянуті питання:
- динаміка розвитку інклюзивної освіти в регіонах з 2016 по 2018 роки із зазначенням статистичних даних закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти, професійної, професійної-технічної освіти та позашкільної освіти (кількість дітей з особливими освітніми потребами, кількість асистентів вчителя/вихователя, кількість навчальних закладів тощо);
- загальна інформація про розумне пристосування навчальних приміщень, наявність медіатек, ресурсних кімнат (відповідно до принципів універсального дизайну);
- дані щодо потреби області в інклюзивно-ресурсних центрах та їх кількість в регіонах;
- інформація про підготовку/навчання фахівців, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами;
- співпраця з громадськими організаціями та батьківськими об’єднаннями, що опікуються дітьми з особливими освітніми потребами;
- план розвитку інклюзивного середовища на 2019 рік.
В заході брали участь: керівники департаментів освіти і науки, начальники управлінь освіти і науки, завідувачіцентрів підтримки інклюзивної освіти, директори інклюзивно-ресурсних центрів, вчителі-асистенти інклюзивних класів, представники громадських організацій та батьківських об’єднань.