25 квітня 2017 року відділом спеціальної педагогіки Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» на запити адміністративних та педагогічних працівників Миронівського району проведено семінар-практикум «Організація інклюзивного навчання учнів із особливими освітніми потребами».
Учасниками семінару-практикуму були 20 осіб, а саме: головний спеціаліст відділу освіти, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної роботи, асистенти учителів, учителі Миронівського району.
Метою проведення семінару-практикуму було визначити ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх закладах Миронівськкого району, представити та популяризувати перспективний досвід впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області.
У ході роботи семінару-практикуму обговорювалися такі питання:
- нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні;
- інклюзивне навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: підходи щодо формування освітнього середовища для дітей з особливостями психофізичного розвитку;
- індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, індивідуальна навчальна програма: планування, реалізація, моніторинг;
- організація та зміст корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою;
- види адаптацій навчального матеріалу в залежності від особливостей розвитку дитини та психофізичних особливостей;
- налагодження співпраці учителя та асистента учителя у класі з інклюзивним навчанням.
Захід завершився обговоренням запитань щодо практичних аспектів впровадження інклюзивного навчання для учнів, які мають особливі освітні потреби.