21 вересня 2017 року на базі Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» відділом практичної психології і соціальної роботи проведено інструктивно-методичну нараду для завідуючих районними, міськими центрами практичної психології і соціальної роботи, методистів районних, міських методичних кабінетів, які відповідають за діяльність психологічної служби, працівників психологічної служби інтернатних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів «Організаційно-методичне та нормативне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти області».
У заході взяли участь 42 особи.
У роботі інструктивно-методичної наради взяли участь: Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор, кандидат педагогічних наук, доцент, Панченко Тетяна Леонідівна, завідувач відділу практичної психології і соціальної роботи, кандидат психологічних наук, Багдасарова Людмила Віталіївна, методист відділу практичної психології і соціальної роботи, Дерій Олена Василівна, методист відділу спеціальної педагогіки.
На нараді були розглянуті такі питання:
- Аналіз діяльності психологічної служби системи освіти Київської області у 2016/2017 н. р.
- Пріоритетні напрями психологічної та соціально-педагогічної роботи з дітьми та учнівською молоддю в закладах освіти у 2017/2018 н. р.
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання.
- Організація співпраці різнопланових фахівців в інклюзивному класі. Розробка індивідуальної програми розвитку дитини.
- Поновлення банку даних діяльності працівників психологічної служби системи освіти області.
Були презентовані матеріали освітнього швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU», який спрямований на формування демократичних цінностей у шкільній практиці.
Після наради були проведені консультації з проблемних питань діяльності психологічної служби системи освіти регіону.
З метою удосконалення діяльності працівників психологічної служби системи освіти області у 2017/2018 н. р. учасниками наради були прийняті такі рекомендації:
- Провести інструктивно-методичні наради для працівників психологічної служби з питань організації і змісту діяльності у 2017/2018 навчальному році.
Керівники районних, міських психологічних служб
До 05.10.2018
- Розробити та провести навчальні семінари для керівників навчальних закладів щодо пріоритетних напрямів діяльності психологічної служби та питань організаційно-правових аспектів діяльності працівників психологічної служби системи освіти.
Керівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Вивчати та презентувати перспективний досвід діяльності практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів.
Керівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Забезпечити психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей, постраждалих внаслідок військових дій, а також їх батьків.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Організувати роботу консультпунктів з питань реалізації психологічного і соціального супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Забезпечити психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інтеграції їх в навчально-виховний процес закладу освіти.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Організувати та провести науково-практичні заходи для педагогічних працівників, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного та індивідуального навчання.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Провести просвітницькі заходи у закладах освіти з питань профілактики і превенції асоціальної, протиправної, агресивної, насильницької поведінки серед школярів.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року
- Здійснювати моніторинг дотримання прав дітей, у тому числі з особливими освітніми потребами, та інших суб’єктів навчально-виховного процесу.
Керівники та працівники районних, міських психологічних служб
Протягом 2017/2018 навчального року