КОІПОПК

Лис 17 2017

Print this Запис

16 листопада 2017 року відбувся науково-практичний семінар на тему: «Формування учня-читача на уроках зарубіжної літератури в епоху цифрових технологій»

16 листопада 2017 року на базі Бориспільського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Перспектива» – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» імені Володимира Мономаха відбувся науково-практичний семінар на тему: «Формування учня-читача на уроках зарубіжної літератури в епоху цифрових технологій» для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів, які координують роботу вчителів зарубіжної літератури.

У заході брали участь:

Химера Наталія Володимирівна, методист відділу методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Ісаєва Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури НПУ імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор;

Снєгірьова Валентина Василівна, головний редактор журналу «Всесвітня література в сучасній школі», старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; кандидат педагогічних наук.

Ковадло Ніна Петрівна, завідувач міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради,  кандидат політичних наук;

Ребрик Наталія Григорівна, методист міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради;

Клименко Неоніла Іванівна, директор Бориспільського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Перспектива» – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» імені Володимира Мономаха.

Шалбанова Лариса Костянтинівна, учитель Бориспільського НВК «Гімназія «Перспектива» – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» імені Володимира Мономаха.

Олена Олександрівна Ісаєва виступила з доповіддю на тему: «Формування учня-читача на уроках зарубіжної літератури в епоху цифрових технологій», висвітлила питання медіаосвіти, впливу цифрових технологій на сучасний освітній простір та окреслила шляхи як в сучасних умовах розвивати у дітей та молоді інтерес до книги.

Валентина Василівна Снєгірьова презентувала присутнім журнал «Всесвітня література в сучасній школі» та познайомила з його рубриками.

В практичній частині Шалбанова Лариса Костянтинівна продемонструвала фрагмент уроку в 5 класі з теми «Чарівний світ народної казки», під час якого показала активні форми роботи з використанням цифрових технологій. Учні створювали літературне гроно, асоціативний ланцюжок, складали сенкан, кросворди до улюбленої казки, відшуковували ілюстрації до казок в інтернеті, виконували контрольні тести на комп’ютерах, грали в інтерактивні ігри «Павутинка доброти» та «Вернісаж».

Продовжилась практична частина роботою 4 дискусійних майданчиків: «Працюємо в епоху цифрових технологій» (модератор – Скрипник Тетяна Миколаївна, учитель зарубіжної літератури Бориспільського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» імені Костянтина Могилка);

«Алгоритм побудови уроку з використанням цифрових технологій» (модератор – Білань Людмила Іванівна, учитель зарубіжної літератури Бориспільського навчально-виховного комплексу «Ліцей «Дизайн-освіта» імені Павла Чубинського – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів»);

«Аргументи доцільності використання цифрових технологій» (модератор –Шанюк Жанна Миколаївна, методист міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради);

«Цифрові технології в роботі методиста» (модератор – Мельникова Алла Володимирівна, методист міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради).

Впродовж роботи дискусійних майданчиків панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення. Учасники зустрічі мали можливість відкритого змістовного спілкування, обміну досвідом.

Продовжилось обговорення виступом Наталії Володимирівни Химери, у якому вона розкрила нові підходи та концептуальні засади при викладанні зарубіжної літератури. А також акцентувала увагу на виданні офіційного журналу Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний олімп». Розповіла про його рівень і призначення, про поєднання на його сторінках теорії і практики, наукової розвідки та вчительських досліджень, методичних порад і практичних надбань.

Наталія Володимирівна звернула увагу присутніх на необхідність роботи в віртуальному кабінеті зарубіжної літератури розміщеному на сайті КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

Після завершення семінару всі учасники обмінялись думками та виробили рекомендації щодо подальшої співпраці.

 

 

Рефлексія

 

Семінар цікавий, інноваційний, змістовний.

Теоретична частина з О.О. Ісаєвою інформативна та емоційна.

Урок Л.К. Шалбанової – це урок професіонала, який закоханий у свою справу.

Робота на дискусійних майданчиках стимулювала присутніх активізуватись і не бути пасивними слухачами. Тому, разом з гостинністю господарів, градус нашого настрою зашкалює.

Творчих успіхів, натхнення, взаєморозуміння, поваги і вдячності.

 

С учасний

Е моційний

М айстерний

І тригуючий, інформаційний

Н асичений

А ртистичний

Р аціональний

 

Із науковцем спілкувались,

А на уроці роздивились

Маленьких інтелектуалів.

Заглянувши у казку світ,

Ми на майданчику дискусій

Творили творчості політ

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/16-lystopada-2017-roku-vidbuvsya-naukovo-praktychnyj-seminar-na-temu-formuvannya-uchnya-chytacha-na-urokah-zarubizhnoyi-literatury-v-epohu-tsyfrovyh-tehnologij/