КОІПОПК

Бер 15 2017

Print this Запис

Заняття майстер-класу вчителя-методиста Ковалик І.М. для вчителів зарубіжної літератури

14 березня  2017 року на базі  Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Бучанської  міської ради відбулося друге  заняття  майстер-класу вчителя-методиста Ковалик І.М. «Діяльнісний метод на уроках зарубіжної літератури як ефективний засіб формування  ключових компетенцій учнів» для вчителів зарубіжної літератури ЗНЗ Київської області.

У заході брали участь:

Химера Наталія Володимирівна, методист вищої категорії відділу методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Літкевич Алла Миколаївна, директор Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4:

Резніченко Рита Сергіївна, методист міського методичного кабінету відділу освіти Бучанської міської ради.

Заняття авторського майстер-класу було присвячене темі «Особливості застосування діяльнісного методу навчання на уроках аналізу та інтерпретації художнього твору».

Учасники заходу розглянули етапи та  прийоми  організації роботи учнів  із текстом художнього твору на уроках зарубіжної літератури. Учителі обговорили як традиційні прийоми залучення учнів до роботи з текстом (складання плану до твору або до його уривка, складання запитань до прочитаного тексту,  переказ тексту, вибіркове виразне читання, інсценування тощо), так й інноваційні прийоми (створення скрапбукінгу, кардмейкінгу, буктрейлерів,  «doodle»).

Практична частина майстер-класу проводилася у формі імітаційної гри. За активної участі присутніх були проведені три фрагменти навчальних занять, під час яких демонструвалися  активні прийоми роботи  з текстом художнього твору, а саме: створення  міні-проекту «Один день із життя героя» як ефективний діяльнісний прийом роботи над текстом роману О.Пушкіна «Євгеній Онєгін»; літературний аукціон на уроці зарубіжної літератури як засіб аналізу художнього образу; використання настільної гри із зарубіжної літератури на уроках у 5-7 класах як ефективний прийом активізації пізнавальної діяльності учнів.

Останній етап роботи майстер-класу було проведено у формі   методичного калейдоскопу – учасники майстер-класу презентували виконання  домашнього  завдання (розробка уроків формування фонових знань на основі діяльнісного методу навчання).

Обговорення виконаних робіт та демонстрація власних секретів методики навчання  літератури переконало, що  учасники  – небайдужі  педагоги, а майстер-клас об’єднав учителів-однодумців, сповнених бажання професійного зростання та самовдосконалення.

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/zanyattya-majster-klasu-vchytelya-metodysta-kovalyk-i-m-dlya-vchyteliv-zarubizhnoyi-literatury/