КОІПОПК

Лис 28 2018

Print this Запис

Розпочалася робота обласної педагогічної студії для вчителів української мови і літератури  та зарубіжної літератури

27 листопада 2018 року на базі опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 розпочалася робота обласної педагогічної студії Михайловської С. В. та Гаркавенко Н. М. «Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи.  Розвиток критичного мислення в процесі вивчення української мови та літератури та зарубіжної літератури» для вчителів української мови і літератури  та зарубіжної літератури.

У заході взяли участь:
Химера Наталія Володимирівна, методист вищої категорії відділу методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», координатор педстудії;
Омельченко Надія Олексіївна, завідуюча відділом освіти Кагарлицької РДА;
Дячук Віта Василівна, завідуюча методичним кабінетом відділу освіти Кагарлицької РДА;
Коваленко Наталія Володимирівна, директор опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів № 3.

Перше заняття обласної педстудії було присвячене темі «Методи і прийоми розвитку критичного мислення учнів у процесі вивчення художніх творів на уроках літератури» (присутніх  – 50 педагогів області).

Учасників заходу вітали Омельченко Н.О., завідуюча відділом освіти Кагарлицької РДА; Дячук В.В., завідуюча методичним кабінетом відділу освіти Кагарлицької РДА; Коваленко Н.В., директор опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 3.

Про стратегічну мету сучасної освіти та освітні інструментарії критичного мислення розповіла Химера Н.В., підкресливши мету і завдання роботи педагогічної студії.

Автори педстудії ознайомили учасників заходу із методами і прийомами розвитку критичного мислення учнів у процесі вивчення літератури, структурою уроку з використанням методів даної технології.

Практична частина була проведена у групах, де слухачі відпрацювали алгоритм створення паспорту художнього твору, поетапні складові роботи над ним та кінцевим результатом: «Паспорт героїчної поеми Гомера «Одіссея» та «Паспорт  « Поученія Володимира Мономаха дітям».

Також учасники зібрання обговорили домашнє завдання, отримали коментар і методичну допомогу від керівників педагогічної студії Михайловської С. В. та Гаркавенко Н.М.

Комфортна атмосфера для самореалізації педагогів і мотивації їх до змін панувала у новоствореному колективі педагогічної студії.

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/rozpochalasya-robota-oblasnoyi-pedagogichnoyi-studiyi-dlya-vchyteliv-ukrayinskoyi-movy-i-literatury-ta-zarubizhnoyi-literatury/