КОІПОПК

Кві 24 2018

Print this Запис

Окрилені «Філологічним Олімпом»

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.03.2016 № 215 «Про проведення Всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» та з метою реалізації Програми ІІІ (формувального) етапу Всеукраїнського експерименту, затвердженої  Комісією з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Протокол № 41 від 05 грудня 2017 року) 19-20 квітня 2018 року відбувся міжрегіональний науково-методичний вернісаж «Участь учителя-філолога у проектно-експериментальній роботі в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Захід було організовано та проведено відділом методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» та відділом гуманітарної освіти Донецького інституту післядипломної педагогічної освіти на базі Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Перлина Донеччини» для учасників науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» Київської, Донецької, Харківської та Черкаської областей.

Із вітальним словом до присутніх звернулася завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького облІППО Гарна Світлана Юріївна, яка познайомила учасників методичного вернісажу з різних областей, а також окреслила здобутки та перспективи учителів Донеччини у всеукраїнському науково-педагогічному проекті «Філологічний Олімп».

Про досягнення у розвитку Проекту та перспективи його реалізації  розповідала автор та відповідальний виконавець Проекту Химера Наталія Володимирівна, методист відділу методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти».

У методичному вернісажі також узяли участь представники Донецької області: Андрієнко Олена Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель зарубіжної літератури НВК «Гімназія із загальноосвітньою школою І ступеня» Костянтинівської міської ради, Касумова Олена Вікторівна, учитель російської мови та літератури Костянтинівської ЗОШ № 4 Костянтинівської міської ради, Пікальова Ганна Володимирівна, учитель зарубіжної літератури Часовоярської ЗОШ  І-ІІІ ступенів №15 Бахмутської районної ради, Андріянов Денис Валерійович,  учитель російської мови КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 41 Маріупольської міської ради Донецької області», Назаренко Світлана Вадимівна, учитель російської мови КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Маріупольської міської ради Донецької області», Козієва Віталіна Вікторівна, учитель зарубіжної літератури Іверської ЗОШ І-ІІІ ступенів Олександрівської районної ради, Жданова Олена Анатоліїна, учитель російської мови та зарубіжної літератури Рибинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради, Аннабердієва Лариса Борисівна, учитель російської мови та інтегрованого курсу «Література» КЗ «Маріупольський навчально-виховний комплекс «Колегіум-школа» №1 Маріупольської міської ради Донецької області», Усманова Олія Мирзоївна, учитель зарубіжної літератури Привільненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради, Ханецька Вікторія Вікторівна,  учитель російської мови та зарубіжної літератури Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Волноваської районної ради Донецької області, Ціко Ігор Григорович, старший викладач кафедри історії, суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, науковий консультант творчої групи Донецької області, Попова Тетяна Юріївна, методист відділу української мови Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Мочикіна Марина Віталіївна, методист відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Щербатюк Вікторія Станіславівна, методист відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,  Череповська Юлія Євгеніївна,    учитель зарубіжної літератури Сіверської ЗОШ  І-ІІІ ступенів № 2 Бахмутської районної ради, Якушенко Галина Леонідівна, учитель зарубіжної літератури Краматорської української гімназії Краматорської міської ради, Колгашева Тетяна Григорівна, учитель зарубіжної літератури Лиманського  НВК «гімназія ‒ ЗОШ І ступеня» Лиманської міської ради, Циба Оксана Олександрівна, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Лиманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Лиманської міської ради, Діброва Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Лиманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Лиманської міської ради, Пилипенко Галина Анатоліївна, учитель Краматорської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Краматорської міської ради; Київської області: Федоренко Лариса Олексіївна, учитель зарубіжної літератури та української мови і літератури Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Броварської міської ради, Вигівська Наталія Михайлівна, учитель  української мови та літератури Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Сквирської районної ради, Привалова Оксана Миколаївна, учитель української мови та літератури Таращанського НВК «Гімназія «Ерудит» ‒ загальноосвітня школа І ступеня» Таращанської районної ради; Черкаської області: Малигіна Любов Миколаївна, учитель зарубіжної літератури Черкаського фізико-математичного ліцею Черкаської міської ради, Северин Ольга Захарівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель зарубіжної літератури та російської мови Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Маньківської районної ради; Харківської області: Андронова Людмила Геннадіївна, учитель Харківської ЗОШ I-III ступенів Харківської міської ради, кандидат філологічних наук, доцент, Водолажченко Наталія Анатоліївна, викладач кафедри методики навчання мов і літератури Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти», Фефілова Галина Євгеніївна, учитель Куп’янської ЗОШ I-III ступенів № 1 Куп’янської міської ради, Стадник Олена Максимівна, учитель Харківської гімназії № 172 Харківської міської ради, Карліна Лідія Олексіївна, учитель Харківської ЗОШ I-III ступенів № 35 Харківської міської ради.

Два дні в дружній та привітній атмосфері проводилися майстер-класи, презентаційні меседжі, тренінги, на яких кожен мав можливість не лише представити власний професійний досвід, але й навчитися майстерності в колег. Приємно, що це дійсно була зустріч однодумців, яких об’єднує небайдужість, професіоналізм, а головне ‒ любов до дітей та предмету.

        Другий день роботи вернісажу розпочався з екскурсії до Свято-Успенської Святогірської лаври, що розташована на схилах навислих над водою мальовничих крейдяних гір, укритих реліктовим лісом Національного природного парку «Святі Гори», на правому березі Дінця. Документально Святі Гори відомі з 1526 р. Окрім православного монастиря та наземних будівель, лавра має крейдяні печери. У ній зберігаються мощі преподобного Іоанна, затворника Святогірского. Тут кожен зміг відчути святість та умиротворення.

Ще одним подарунком для учасників вернісажу став літературно-музичний вечір «Гармонія життя і творчості» (присвячений постаті Василя Стуса), який презентували актори Народного театру книги «Еспада» м. Краматорська (художній керівник – Олена Пєвнєва).

На завершення вернісажу відбулися круглий стіл, де учасники змогли обмінятися думками та виробити рекомендації щодо подальшої співпраці, а також рефлексія, під час якої усі бажаючі на кольорових долоньках висловлювали свої емоції, враження, відчуття та побажання, що потім вплелися в гілля спільного дерева дружби та миру.

Дякуємо кожному учаснику проекту за плідну співпрацю, креативні думки, обмін досвідом. Бажаємо подальших успіхів, натхнення, ентузіазму та оптимізму!

Про перебіг вернісажу присутні залишили багато позитивних відгуків, а зокрема:

«Вражена змістовною програмою вернісажу. Бажаю плідного продовження проекту та миру Україні».

«Цей захід – знахідка як для молодих колег, так і для професіоналів. Це можливість самовдосконалення, творчого злету, спілкування з колегами та однодумцями».

«Дякуємо організаторам вернісажу за те, що вони допомагають учителям змінити свої підходи і будувати сучасну українську школу».

«Захід пройшов прекрасно: чітко сплановано, продумано, креативно, цікаво. До участі були залучені науковці, учителі-практики, методисти. Захоплена інтузіазмом і творчим підходом до роботи організаторів. Щиро дякую».

«Приїжджаючи на заходи Проекту, я себе ловлю на думці, що всі люди, які збираються тут, кожного разу стають однією родиною. Серце радіє, що нас все більше і що інтелектуальний потенціал України розвивається. Дай, Боже, Вам здоров’я і натхнення продовжувати таку важливу нині справу – об’єднувати людей науки, методистів та учителів. Отримала масу задоволення, вражень та позитивних емоцій від дружнього спілкування».

 

Дайджест міжрегіонального науково-методичного вернісажу «Участь учителя-філолога у проектно-експериментальній роботі в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» https://www.youtube.com/watch?v=WLyHtRtP9YI&t=3s

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/okryleni-filologichnym-olimpom/