КОІПОПК

Січ 26 2017

Print this Запис

25 січня 2017 року відділ спеціальної педагогіки взяв участь в науково-методичному семінарі на тему: «Особливі діти: освіта та супровід. Організація інклюзивного навчання в навчальних закладах»

25 січня 2017 року відділ спеціальної педагогіки взяв участь в науково-методичному семінарі  на тему: «Особливі діти: освіта та супровід. Організація інклюзивного  навчання в навчальних закладах», який відбувся в Бориспільському районі на базі Гнідинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. ім. Петра Яцика.

Учасниками семінару були практичні психологи, асистенти вчителів та вихователів, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної роботи.

У семінарі взяли участь:

Луценко Інна Василівна – науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;

Татаринцев Олександр Володимирович – завідувач відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Прашко Олена Володимирівна – кандидат педагогічних наук, спеціаліст Департаменту з питань реалізації національного превентивного механізму  Верховної Ради України;

Дідик Інна Вікторівна,  Смотрін Володимир Олександрович – методисти районного методичного кабінету відділу освіти Бориспільської РДА;

Кудько Ніна Григорівна, директор Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Біла Тетяна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступеів;

Кудько Тетяна Петрівна, практичний психолог Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Кудько Тарас Сергійович, педагог-організатор Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Балута Людмила Валентинівна, асистент вчителя Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Метою проведення семінару-практикуму було конкретизувати організаційно-методичні аспекти спільного викладання асистента вчителя та вчителя в умовах загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням, ознайомити з досвідом роботи Гнідинської ЗОШ з організації інклюзивного навчання в закладі, визначити ефективні шляхи співпраці різних фахівців, які залучені до навчання дитини з особливими освітніми потребами.

Луценко І. В.   ознайомила слухачів з організаційно-педагогічними умовами впровадження інклюзивного навчання в навчальному закладі та функціями асистента вчителя.

Татаринцев О.В. надав практичні поради щодо складання  індивідуального навчального плану  та індивідуальної програми  для учнів  з особливими освітніми потребами.

Біла Т.В. та Кудько Т. П. ознайомили слухачів з практичними напрацюваннями   з питання впровадження інклюзивного навчання в Гнідинській школі.

У ході роботи семінару обговорювалися такі питання: нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні; інклюзивне навчання в дошкільних закладах: підходи щодо формування освітнього середовища для дітей з особливостями психофізичного розвитку; індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, індивідуальна навчальна програма: планування, реалізація, моніторинг; організація та зміст корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою; види адаптації навчального матеріалу в залежності від особливостей розвитку дитини та психофізичних особливостей; налагодження співпраці учителя та асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням.

Захід завершився дискусіною панеллю, яку провели  Дідик І.В. та Смотрін В.О., щодо  практичних аспектів впровадження інклюзивного навчання для учнів, які мають особливі освітні потреби.

Перейти на: https://kristti.com.ua/25-sichnya-2017-roku-viddil-spetsialnoyi-pedagogiky-vzyav-uchast-v-naukovo-metodychnomu-seminari-na-temu-osoblyvi-dity-osvita-ta-suprovid-organizatsiya-inklyuzyvnogo-navchannya-v-navchalnyh-zakladah/