КОІПОПК

Чер 02 2016

Print this Запис

1 червня 2016 року відбулося засідання круглого столу «Реалізація науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» на І етапі: тенденції та перспективи»

 

У межах реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» 1 червня 2016 року на базі Обухівської загальноосвітньої школи І ступенів – гімназія Обухівської міської ради відбулося засідання круглого столу «Реалізація науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» на І етапі: тенденції та перспективи» для координаторів регіонів України.

На Київщину завітали гості з різних куточків України: Бондарук Лілія (Волинь), Гарна Світлана (Донецьк), Коваленко Лариса (Вінниця),  Косенко Катерина (Харків), Баля Сніжана (Хмельницьк), Лавренчук Марія (Рівно), Ревнивцева Олена (Кіровоград), Закорко Вікторія (Суми), Юрчак Валентина (Черкаси).

Із вітальним словом до учасників Проекту звернулися Таранік-Ткачук Катерина Валеріївна, кандидат філологічних наук, доцент, головний спеціаліст департаменту загальної серед­ньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки  України, науковий керівник, автор Проекту та Бережна Таміла Іванівна, координатор Проекту.

Про реалізацію Проекту, мету і завдання на І етапі роботи розповіла Химера Наталія Володимирівна, завідувач лабораторії методики викладання зарубіжної літератури Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», автор Проекту та відповідальний виконавець.

Концепцію електронного журналу «Філологічний Олімп»: перспективи розвитку та шляхи реалізації Проекту презентувала Халупченко Вікторія Олександрівна, методист відділу методики викладання української мови та літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», координатор Проекту в Київській області, відповідальний за випуск журналу «Філологічний Олімп».

Буза Марія В’ячеславівна, головний редактор журналу представила перший номер журналу  «Філологічний Олімп».

Під час обговорення плану роботи творчих груп Проекту на І етапі його реалізації було розкрито такі питання:

  • Офіційне оформлення існування Проекту в кожному регіоні України.
  • Організація роботи творчих груп: формулювання теми досліджень та визначення шляхів і форм її реалізації.
  • Подання результатів роботи груп на офіційний сайт Проекту та до електронного журналу «Філологічний Олімп».
  • Для чого потрібні базові навчальні заклади у Проекті, їх роль у процесі реалізації експерименту.
  • Як буде відбуватися процес залучення до роботи в Проекті нових учасників (за ініціативи вчителів).

Приємною несподіванкою стала для учасників круглого столу екскурсія мальовничим «Парком Київська Русь» (с. Копачів). Кожен зміг переконатися, що «Парк Київська Русь» – єдине і неповторне відтворення одного з найвідоміших і в той же час найбільш загадкового середньовічного міста Східної Європи – Древнього Києва V-XІІІ століть, столиці великої держави – Київська Русь, – у розмірах його історичного центру. Учасники Проекту милувалися ландшафтом і рослинністю Древнього Києва тисячолітньої давності.

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/1-chervnya-2016-roku-vidbulosya-zasidannya-kruglogo-stolu-realizatsiya-naukovo-pedagogichnogo-proektu-filologichnyj-olimp-na-i-etapi-tendentsiyi-ta-perspektyvy/